|
|
|
Kontakt z nami: |
|
|
|
Ostatnie artykuły: |
|
|
Piątek, 06 Grudnia, 2024Piątek, 29 Listopada, 2024Wtorek, 26 Listopada, 2024Środa, 20 Listopada, 2024Sobota, 16 Listopada, 2024Środa, 13 Listopada, 2024Piątek, 08 Listopada, 2024Niedziela, 03 Listopada, 2024Sobota, 19 Października, 2024Środa, 16 Października, 2024Poniedziałek, 14 Października, 2024Piątek, 11 Października, 2024Wtorek, 08 Października, 2024
|
Ciekawe strony: |
|
|
|
|
|
|
Wydrukuj
Dzięki poznaniu podstawowego matematycznego słownictwa angielskiego, czwartoklasiści będą mieli większe możliwości poznawcze. Należy zauważyć, że coraz częściej uczniowie sięgają do zasobów Internetu, a tam często publikacje są w języku angielskim. Ponadto posługiwanie się matematycznym językiem angielskim daje większe szanse dalszej edukacji oraz pomoc w podróżowaniu (użyciu map, posługiwaniu się terminologią związaną z czasem, obliczeniami zegarowymi i pieniężnymi). Wprowadzenie gier dydaktycznych na zajęciach daje możliwość otwarcia uczniów na czynne posługiwanie się j. angielskim, rozumienie poleceń, a przede wszystkim przełamanie strachu przed konwersacjami. Główne znaczenie ma tutaj metoda CLIL – Content and Language Integrated Learning – Zintegrowane Kształcenie Przedmiotowo - Językowe Autor: Beata Kawalec
Opublikowano: Czwartek, 13 Października, 2022
|
| |
|
|
|